perjantai 4. toukokuuta 2012

Poika pysyy Suomessa!

Tätä mä olen odottanu taas koko vuoden. Lätkän MM kisat on täällä taas <3 Ja niinkun Klamydian biisikin kertoo  Poika pysyy Suomessa , eikä sitä kukaan ole viemässä mihinkään. Mut en hehkuta siitä sen enempää, VIELÄ :D

Pari viimistä päivää on ollu ihan mielettömän ihana ilma. Keskiviikkona kävin parin tunnin lenkillä ja törmäsin Color Linen satamassa tuttuun "kaveriin". Siellä oli rannassa lähtövalmiina Color Linen laiva Color Magic. Nousi pienen pieni hymy huulille kun siitä on jo vuosia kun viimeks sen laivan olen nähnyt. Suomessa asuessa olin tosiaan Turun telakalla kyseistä paattia rakentamassa :) Samoin Color Magicin kaksonen Color Fantacy on saanut kokea mun käden kosketuksen telakka vaiheessa. Pitänee joku kerta mennä jommalla kummalla risteilemään, niin pääsee verestämään hyttikäytäville muistoja :D Color Magicin rakennusvaiheessa mua tosiaan se hitsauskärpänen puri ja suoritin hitsaajan perustutkinnon telakan omassa teollisuus oppilaitoksessa.

Siinähän tuo hyvin näyttää pinnalla pysyvän edelleen :)

Kävelin sitte koko vene sataman läpi kun oli niin ihana auringonpaiste ja meren tuoksu tuulahteli nenään. En kyllä maisemistakaan valita, tuli ihan mieleen Naantalin venernta isommassa mittakaavassa jotenkin.






Anteeksi vaan kuvien huono laatu, joudun toistaiseksi turvautumaan kännykän kameraan kun järkkärin laturi unohtu viime reissulla Suomeen. Nyt ei kyllä pää tuota tekstiäkään kun ajatukset on jo illassa ja Suomi - Valkovenäjä pelissä. Jospa vaan suosiolla jätän tämän tähän ja poistun takavasemmalle kaivamaan Suomi paitaa kaapista illan peliä varten.

Pidetään Suomalaiset lippu korkeella ja uskotan meijän Suomileijoniin <3

TAAS ÄRJYY LEIJONA, TAAS KARJUU LEIJONA, POIKA TAHTOO PYSYÄ KOTONA SUOMESSA!!!!



On se vaan niin hyvä!

PEACE!

-P

1 kommentti: